Alla inlägg under maj 2009

Av Malin - 26 maj 2009 20:47

Tog mig iväg på ett träningspass ikväll. Dags att prova något nytt, Athletic. Stång med vikter, stå på ett ben, luta sig framåt och sträcka upp armen... Jag känner redan att torsdagen kommer att gå i stelhetens tecken. Vilken tur att dagen endast innehåller undersökningar. Lagomt ansträngande, fysiskt i alla fall.

Förrsten har hemmet nu fått Spotify. Nu gäller det bara att förstå hur det fungerar också.
Mattan, jag ringer dig framöver för instruktion.

Av Malin - 24 maj 2009 11:06

När jag fick lite inspiration och författade ett långt stycke, ja då harvade hemsidan igen och allt försvann. Sedan dess har jag inte haft lust att skriva.


Sedan klassträffen i början på maj har jag hunnit med ett 90-årskalas och

besök i Örebro. I Örebro träffade jag J. M och S var också där och vi fick några timmar tillsammans. Örebro var härligt. Fint väder, lagom mycket folk och trevligt sällskap.

I torsdags var det bowlingkalas. Jag kämpade länge med klotet tills jag lyckades slå en strike. Bowling kanske är en sport för mig trots allt.

Av Malin - 3 maj 2009 09:43

Fem tappra var vi från forna 9E på klassåterträffen. Många roliga, intressanta och förvånande möten blev det under kvällen. Hoppas att det kan bli en ny träff om fem år och att uppslutningen är lite bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards