Alla inlägg under oktober 2008

Av Malin - 28 oktober 2008 20:06

Kanske en av de smaskigaste maträtterna.

Av Malin - 20 oktober 2008 18:06

Måndagar är bra dagar. Idag vaknade jag innan klockan och kände mig pigg. En stund framför lokaltidningen med en smörgås och sen trampa iväg till jobbet. På jobbet hade vi möte några timmar. Jag är förtjust i möten.

Ikväll ska jag gå på min första träff med kvällskursen i Photoshop. Ska bli spännande och jag hoppas på lite fler bilder i fotoalbumet efter detta.

Måndagar är bra dagar!

Av Malin - 19 oktober 2008 10:50

Japp, jag ligger fortfarande i sängen. Var uppe en stund för frukost men klev ner under täcket igen. SKÖNT!

Snart blir det söndagspromenad i solskenet och fortsatt soffhäng.

Av Malin - 16 oktober 2008 19:44

I fredags kom fyra av mina kära tjejer till stan. Promenad, fotografering, fika och shopping med bästa sällskap. Tack för en mysig helg tjejer!

Efter helgen kom en chockstart på jobbet i måndags och jag har fortfarande inte hämtat mig.

Nu ser jag fram emot sovmorgon till helgen och en söndagspromenad.

Av Malin - 8 oktober 2008 21:33

Operation röjningsyta har, eller mer ska, påbörjas. Dammet ska fångas upp och golven torkas. Till helgen kommer några av mina favorittjejer till stan. Än så länge har jag inga högt flygande planer på aktiviteter men häng i lägenheten med lite hembakat brukar alltid gå hem.


Av Malin - 7 oktober 2008 17:49

Bussturen i fredags tillsammans med arbetskamraterna gick till Göteborg. I Hovås snurrade vi lite fel med bussen och fick se vackra hus. Där skulle jag kunna ha ett litet sommarhus på 250 kvadratmeter och havsutsikt!

Lilla Amundön bjöd på vacker natur och uppehåll. På mun-h-center fick vi god mat och fin presentation av verksamheten. Ett framtida drömjobb kanske.

Kvällen på Kajskjul 8 var underhållande och Cabaret Cartwright lärde oss spela munspel. Utsikten från 15 våningen på Gothia Towers var helt okey och efter lördagsfrukosten kom regnskurar på vår stadsvandring bland mysiga butiker.

L och C bjöd på jättetrevligt sällskap. Vi förundrades över att krogen serverade "SNIGVAR" och skrattade gott. Vi måste ses snart igen vänner.

Dagen har gått fort och snart är det dags att byta tvättmaskin och kanske ta en stärkande promenad innan matlagningen. 

Ovido - Quiz & Flashcards