Alla inlägg under mars 2009

.

Av Malin - 25 mars 2009 20:28

Det blir ingen resa till St Petersburg. Det var alldeles för komplicerat med visumfixandet. Vi blev lata. Därför bokades i veckan en resa till Prag istället.


Annars kan meddelas att veckan hittills varit väldigt jobbig. Många kluriga fall på jobbet och jag känner mig trött. Halsont i en mildare form har uppdagats och ute är det åter kallt.


Av Malin - 16 mars 2009 21:01

Semestern är lagd på jobbet. Jag minns inte när jag ska vara ledig.

Mest kommer jag nog bara att vara ledig och ha det skönt. Ta en tur med båten, äta kanelbullar och spana på människorna i glasskön.

Jag bor alldeles bredvid glasskiosken nere i hamnen. Den här årstiden är det lugnt. Längtar tills kön ringlar sig lång och jag får smaska i mig en Kling-glass.

Sen ska vi kanske åka till St Petersburg. Spännande.

Av Malin - 10 mars 2009 19:50

En bra dag på jobbet. Ikväll blomkålspuré med Falukorv. Jordgubbssmoothie i soffan och nu lite slappartid framför datorn. Imorrn är det en sväng till Skövde som gäller. Till helgen upp till Dalarna.
Som vanligt fullt upp.

Av Malin - 3 mars 2009 20:05

Firar ett år på jobbet idag!

När jag tänker tillbaka så har jag hunnit med mycket. Fortfarande dyker det upp situationer när jag behöver rådfråga mina kollegor. Dessa blir färre och färre. Jag känner mig allt som oftast trygg i att fatta mina egna beslut.

Nu är jag redo för ett år till. Imorgon väntar halvdags utbildning i tandvårdstaxan. Det kan bli spännande...

Av Malin - 1 mars 2009 16:30

Vasaloppet och ikväll "Män som hatar kvinnor", en bra uppladdning inför den nya veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards